091204

Jag är riktigt fredags trött, trotts att alla dagar är som alla andra. Träffade min idol eller kvinnliga förebild i affären förut! Helt fantastisk kvinna, en bamse kram fick jag. Hon är BU, politiker, singelkvinna, mamma, alltid jätte fräcsh och omtänksam. Dit vill jag nå, på vissa punkter iaf. Nu blir det nog att fixa något ätbart, man fick ju inte komma till pappa ikväll. Lillasysters pojkvän har någon form av torgskräck. Pappa och pernilla var i mesta lagret tydligen, men nu vet ju pappa vem det är. Så han kan ju mobba mig, lite orättvist. Jag borde ha företrädesrätt som bästaste storasyster! Hihi. Ha en trevlig helg!





Sötaste lunch kompisen ;)



Melissa Horn, helt fantastisk! (kass kamera bara)



Min nyårsklänning som jag håller på att "pimpa" nu, (kosta 89 kr, wiii)



Lite ny stimulans för min terrorist, förhoppningsvis får sladdar och dyl. vara nu.
Börjar bli rikigt trött på henne, dax att bli vuxen nu!

Kommentarer
Postat av: Lollo

nej men så söt bebis och kisse=) och nsygg klänning!

2009-12-04 @ 23:14:12
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0