091210

Nu har jag deppat klart, för ett tag iaf! Ne allt löser sig så tänk inte så mycket liksom. Mitt kanon fina drapperi i rummet är uppsatt, det blev så bra! Jag har dessutom myst med en höggravid kvinna, shit vad jobbigt det ser ut. Att magen inte lossnar, helt sanslöst. Men snart kommer lille bror. Sötisen längrar efter sin lillebror, vi har myst i soffan. Jätte tätt, hon somnade brevid mig. Vilken personlighet, men med de föräldrarna så kan det väl inte bli annat! Jätte goda varma smörgåsar fick jag, massa te och vaniljhjärtan. En kanon bra kväll enkelt sagt. Lämnade tillbaka bilen hos far, fasnade och kom precis hem. Lite bra känns det att inte vara själv om att vända på dygnet. Snart blir det mys fika med tre vackra tjejer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0