091214

Nu har man blivit barn igen, jag och lillasyster har dammat av vårat gamla supernintendo. Det är riktigt kul, för en gångs skull är man bra på tv spel! Vi hoppar och skriker högt, skrattar och flamsar. Vi knyter band, vi är väldigt lika. Riktigt kul, igår blev det supermario i stället för lucia. Julstämmningen får vänta, det är ju lite mer än en vecka kvar. En riktigt välbehövd promenad i decemberkylan, massa prat. Min munn gick kanske lite för mycket. Provsmak av ett nytt te, helt okay faktiskt. Senare blev det givetvis Ullared, nästan pinsamt att följa det men det får jag ta. Ett faktum som jag konstaterat idag var att jag tänker för mycket. Eller tänker på fel sätt, men nu breddar jag synen och försöker minska på 't !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0