091216

Imorgon ska jag jobba! Tillbaka på mitt favvo jobb igen, bara fem dagar men det är bättre än inget! Jag hoppas givetvis på att det blir mer men de har ju massa sparkrav från högre makter. Men det känns riktigt bra, jag deppade ihop lite för mycket i förmiddags. Det var riktigt tufft, svårt att beskriva. Jag klarar ju mig ekonmiskt, har massa att träffa osv. Men jag känner mig så meningslös, det var som om någon när uppe log lite extra åt mig senare. Tack vem man nu ska tacka. Jag strålar nu! Jag blev så glad, när jag ringde mamma kunde jag knappt säga något. Glädjetårarna forsade! Oooh det gör de nästan nu med! IIIIIIIIIiiiiiiiiiiii! Hihihi! Nu ska jag halka bort till andra sidan stan! Jag får ta en lång promenad hem sen så jag somnar vid tio! Åååh vad glad jag är!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill du ha påsen?? Tror inte ja kommer dricka de igen :S

2009-12-18 @ 17:31:31
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0