091220

Mys kväll med vännerna igår, massa godis och glögg. All glögg tog slut underkvällen, det var lite så att man kände sig lite dåsig. Men jag frös inte när jag knallade hem! Jag träffade nog lite för många halv sjuklingar igår, men lite snor klarar man ju av. Det hör väl vintern till, jag är inte så dålig att jag inte kan träna som tur är! Ikväll blir det lite axlar, körde bröst igår och det känns vill jag säga :D Jag gjorde en snabb städning förut, lite impulsivt bjöd jag in mamma och hennes man på fika. Jätte mysigt!

Lite övriga funderingar är att det är mänskligt att alltid söka det som är bättre. Hur ska man jobba med sig själv för att faktiskt inse vad som bara är naturligt sökande och vad som faktiskt inte är bra? Personligen så är jag jätte manisk, precis som min lilla syster vill jag ha sten koll hela tiden på den man dejtar. Men jag har vuxit upp lite och vet att det inte gör något gott. Jag vet att man måste lite på varandra och vara ifrån varandra. Då borde det bli bäst. Och det som är bäst är att det blir mycket roligare om man inte vet om man får träffa han idag. Man blir så mycket gladare om man får det. Lite synd att särboförhållande inte fungar i längden. När man ska bli vuxen på riktigt. Men jag har många år kvar, först ska jag göra något med mig själv. Plugga och påbörja en karriär. Jag ska nog försöka träffa en syo guid efter helgerna. Det kan ju finnas andra vägar till mina mål. En sida av mig vill kasta sig ut och lära sig massa, medans den andra skulle göra vad som helst för att få tillbaka sitt heltids jobb. Alla fantastiska människor, fackutbildnigar och förhandlingar. Ordningsgruppen och att få lösa problemen med instrumenten. Stressen när det kronglar och proverna som bara öser in. Pressen när det är dags för den årliga granskningen, spänningen när resultatet kommer. Jag vill vara där när de byter data system, se till att det flyter på ändå! Lära de minder tekniska hur det fungerar och känna mig behövd! Det kommer att bli så deppigt den 23, lite tur att man får träffa två söta tvillingar på kvällen! Givetvis mina systrar och ex styvmamma och moster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0