091222-2

Oj vilken dag det har blivit! När dagen var slut fick jag gå till en av alla cheferna, jag blev erbjuden ett tillfälligt jobb! Så nu har jag bestämt mig efter massa tänkande, jag tar det! På måndag börjar jag gå brevid, den 14 blir jag ensam i tre månader medans de söker en kemist. Med ett ton ansvar på mina axlar, anledningen till att jag var tvungen att fundera. Ett jobb med otroligt viktiga prover, jag ska lära mig att skriva in dem. Helt nya metoder, helt nya sorters prover. De stinker och är kleniga. Att vara nogrann och precis är jätte viktigt. Ångest! Men ne jag kommer att klara det! Det jobbigaste med beslutet var nog, pinsamt nog, att jag inte hade det i mina planer. Jag vill ju ha koll på saker, planera allt. Det här hade jag inte kunnat planera ens i mina drömmar! Men nu är det så och jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS... Ibland måste man gå ifrån sina planer, den nya vägen kan ge något annat. :) GRATTIS IGEN..

2009-12-22 @ 19:08:27
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vilken söt header du har :D

2009-12-22 @ 22:40:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0