091222

Det är ju nästan inte möjligt att man får tid över på morgonen, men så är det! Tisdplanen sprack igår, inte bara jag som är tidsoptimist! Det kommer att märkas senare idag. Jag kom i säng lite för sent igår, men jag är så sanslöst pigg på morgonen efter. Jätte konstigt men jag vet av erfarenhet att lagom till frukost kommer det märkas. För att inte tala om hur det blir ikväll, men men  snart är jag arbetslös igen och då kan man ju inte annat än att sova för mycket. Jag shoppade lite igår, skojj! Men det får jag vara värd! Jag har ju inte så mycket andra utgifter. Idag kommer min morbror med familj hem! Jag orkar inte gå bort dit idag, har lite annat inbokat och tyvärr hinner jag inte imrogon heller. Men jag kommer på julafton iaf! På tal om det, det är ju julafton jätte snart! Och jag ska typ bli bjuden på Avatar i 3d i julklapp, hihi kul! Hoppas att vi kommer iväg bara! men det verkar så! Nu blir det att dra till jobbet, sen ska jag slåss med alla andra på gymmet. Hmft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0