091108

Söndag igen då! Idag klev jag upp väldigt sent, för sent nästan! Det var skönt att ligga kvar och njuta av värmen. Livsnjutare var det ju jag skulle bli så det är ju passande att ligga kvar och fundera över världsliga ting! Underligt vad man kan lägga energi på, tänk om man kunde fokusera på viktiga saker. Vad mycket bättre allt skulle bli! Nu klingar tänkvärd musik i bakgrunden, ögonen börjar klia men ändå vill jag inte lägga mig. Det kliar i kroppen, jag blir så rastlös när jag sitter hemma! Jag har knappt vart hemma i en timme men redan krypper det i kroppen. Jag älskar min lägenhet men är så sjukt rastlös! Promenad själv nu är ju inte att rekomendera precis! Och det är nog ingen som är sugen på att gå ut i höstmörkrests kyla nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0