091111

Nu är jag helt slut! I morse gick jag in till 110% på nya träningsschemat, det värkte i låren och magen var riktigt mör. Jag orkade knappt få upp armarna när jag skulle tvätta håret, gött! I brist på annat att göra har jag precis kommit hem från ett aerobic pass med syster. Hihi kul att man kan skratta åt sig själv och ändå gå in för det. Jag vet att jag är kass, ingen taktkänsla eller kordination. Men jag blev svettig, låren krampade nästan och folk får skratta åt mig. Det är helt okay, jag vet om det men försöker i alla fall! Jag hoppas att vi hittar tyg imorgon, jag är så sugen på att börja med klänningarna! idag ska jag lägga mig tidigare än vanligt, jag måste gå upp på morgonen. Det är så skönt att ligga kvar på morgonen, varmt och så har man ju inget viktigt att göra så "shit the same lr?". Jag längtar till på lördag!!! GBG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0