091115

Igår var jag i den stora staden, jätte kul. Många skratt, denna gången skulle vi ner i tunneln. Det brukar vi ju lyckas med så det var ju inte svårt! Sen var ju en annan fråga, men vi hamnade på macken som vi hittade till av en slump för att maria skulle få cola! Vi vände, två filer att välja på, höger tar vi! Vist hamnade vi i hamnen, fel sida bara! Hihi kul hade vi och vi hittade på tredje försöket, ut hittade vi på en gång! Föreställningen Gays and Dolls var jätte bra, vi hade utsik kan man säga. Tveksamt om det skulle funka först, men man vande sig.





Höööööögt! Killikill i magen! :)


Jag hade en intressant kväll igår, många oväntade möten. Ni vet kännslan när man inte vet hur man ska bete sig. Inte så illa som att marken ska öppna sig men något liknande. Två gånger, men på två olika sätt. Jaja shit the same när jag la mig med sprängande huvudvärk log jag. Strax där efter somnande jag och leendet bestod! Tidigt imorse började väggarna skaka till gamla godingar i mitt tycke, tur att det var musik jag uppskattade annars hade mitt morgonhumör gått ut över grannarna. tre timmar senade hade de tröttnat och då gick jag upp :P Nu får det nog bli en promenad, jag är riktigt rastlös! Ikväll blir det te mys i soffan framför dåliga söndags program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0