091121

Jag har verkligen tagit vara på dagen, kan det bero på att solen sken i förmiddags? Det var för dig solen sken! Mitt hår har fått ny energi, jag har promenerat i mörkret. Jag har haft en oväntat djup diskussion om förhållanden, vänner och allt som händer där i mellan. Mycket givande, ångesten från här om dagen är som bort blåst. Imorgon väntar hel kväll med lilla syster, pizza pengar på plats, chips och dipp är inköpt och lilla far kom till och med ihåg vad jag äter till frukost. Sådana små saker är helt fantastiska, det är ju dessutom riktigt anmärkningsvärt när det gäller en man. Komma ihåg och utnyttja sådana kunskaper är viktigt i alla förhållanden. En snabb jämförelse, jag älskar tända ljus. Jag tänder alltid massa ljus, om jag en gång hade kommit hem från jobbet och det hade varit massa levande ljus tända hade jag blivit överlycklig. De små sakerna gör skillnad, de som inte kostar något. Dyra diamanter osv gör "det" inte, små saker som tända ljus. Klia på ryggen, massera händerna lite eller bara kramas. Sådant räknas och förgyller tillvaron. Nu ska jag hoppa i säng, sova lagom länge och sen åka och träffa gamla vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0