091122

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen, nu är jag frisk. Så det blir träning, få upp de där jäkla böckerna och göra ett kanon arbete. Försöka laga min högtalare som blivit sladdlös, spika upp lite tavlor och gå långa promenader. Dessutom  måste jag redovisa alla fantastiska jobb jag sökt på ams. Efter en kopp te har jag fått en riktigt hård karamell att suga på. Orkar jag sätta mig i skolbänken så länge, skolan är ju lite pest och pina. Eller det var det, men om det är någon man brinner för kanske det går? Jag har ju ett tag att fundera, sen ska jag ju för hoppningsvis läsa lite till våren då känner jag ju på det. Imorgon blir det pepparkaksbak med mor och mormor, mys! När jag vaknar upp imorgon är det nya tag, nu ska jag inte tänka så mycket. Det löser sig, det är inte mina problem.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hur många jobb blev det som du sökte?

2009-11-23 @ 14:55:40
URL: http://www.jdsight.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0