091124

Ja vad gör man om en månad tro!? Lite för snart om jag får bestämma men men det här går ju inte bestämma över! Jag har kollat så jag har stjärnor så jag klarar mig, vilket jag hade! På fredag åker de nog upp, det ska bli mysigt faktiskt! Nästa vecka ska jag nog koka knäck och göra mormors daim. Eller så gör jag det på förmiddagen innan jag ska träffa vännerna för lite julmys. Kan ju vara bäst för figurensskull! Imorgon rullar vi mot Ullared och G kås, lite extra sugen när man kikar på serien! Hehe! Jag har en lista som jag ska följa till pungt och pricka! Jag har laggt till två free-by, annars funkar det nog inte.

Dagen har varit jätte mysig, lite träning, en tripp till kss med mormor ( som även innebar fika och stros i en tygaffär! ) ett samtal med blekingeborna som jag borde gjort för länge sen, fika med två töser och lite kvälls mys! Känns skönt att ha så mycket fantastisk bra människor i sin närhet! Besöket i tygaffären beror på att jag fick en liten uppenbarelse när jag badade igår. Jag måste skaffa mig en nyårsklänning, det var klädkod på festen. Men nu ska jag hitta en basic tubklänning och lite tyg att piffa upp den med. Hoppas att jag hittar vad jag vill ha, tyvärr brykar mina uppenbarelser inte gå att genomföra men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0