091003

Jag har en fantastiskt bra lördag! Jag gör inget! Underbart! Bara tar hand om mig, ska snart lägga mig i ett varmt bad. Lite ansiktsmask och lite color fresh i håret! Jag har slitit massor för att försöka få igång mammas gamla scanner. Det går sådär, jag anar att cd-skivorna inte riktigt vet vad vista är. Jag hittade något som jag trodde var rätt drivrutiner på nätet men det verkar inte fungera heller. Jag tror inte att den är trasig för datorn känner ju när jag pluggar in den, hmm får filura lite mer på det. Det vore så otroligt kul att kunna lägga in lite bilder som jag hittat. Säger det er något om jag säger jätte skitig lägenhet för ca sex årsen? Hihi vad snygga vi var, jätte små. Som min lilla syster! Hihi! Visst vore det lite kul!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm.. Har en känsla av att jag kan veta vilken lägenhet det handlar om..

Allt väl??

kram

2009-10-04 @ 15:48:11
URL: http://www.littlesnorpan.blogspot.com
Postat av: Linda

Halloooo... Kolla fotot på Daniels blogg... jdsight.net

Kramar

2009-10-04 @ 20:44:08
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0