091013

No time for blogging. Men lite snabbt, jag har ju ändå slösat bort viktigt studie tid på annat. Mat är bra också, magen kurrar nu. Shiit det går i ett, denna vecka är verkligen extrem. Jag försöker få ihop iaf ett a4 om service management men det har bara blivit 1/5. Lång kväll framför mig, Jag får väl kika en extra gång i böckerna. Hoppas verkligen att de andra i min grupp har bättre flyt på den här uppgiften. Imorgon är det sammanställnig och förhoppningsvis kan jag lämmna case 2 åt sidan. Jag måste fixa klart case 1, tror att jag är klar men måste renskrivas och sen ska jag förstå dokument mallen jag ska använda. Mitt privata proffs sliter sig loss för att hjälpa mig imorgon. Shiit igen, jag hinner ju knappt andas. Men från och med nästa vecka ska jag fokusera på mig själv och mig själv. Jag ska rota fram mönsterkonstruktionsminnerna, kompentiet och sen ska jag designa vårens vakraste balklänningar. Tre tjejer av tre olika karaktärer ahr jag tagit emot. Det ska bli kul, jag ska jobba hårt. Målet är att bli klar innan jag börjar på högskolan, eller inte klar men att det bara är fin liret kvar så att säga.

En sak som jag funderar på, vet inte om det är bra eller dåligt. Vet inte ens varför eller om jag vill. På något vänster kommer folk, utan att jag ber dem. En enkel fråga från mig, som människa, hur är det igentligen? Och två sekunder senare vet man mer än man borde och kanske mer än man ville? Fast det är ju det där jag vill jobba med så det kanske är en bra egenskap? Men det är inte första gången, hemliga, tystnadsplikt stämplade händelser blir berättade för mig. Jag säger inget men hur vet dem det? För skvallra kan jag, det vet de som känner mig. Snacka skit också, men ändå kommer de till mig när de inte borde och dete verkligen gäller. Ja ja det blir något att sova på!

Hihi jag vet något annat som inte ni vet!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja vet massor, men vet inte vad andra vet, vad jag vet så jag vet inte vad jag vet :D

2009-10-14 @ 09:49:57
URL: http://www.jdsight.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0