091017

Dagen som började perfekt. Jag vaknade upp lagom utvilad och ovanligt glad. Bättre blev det när jag insåg att det fruktansvärda regnvädret var bort blåst. Nu är det andra dagen i resten av mitt liv, som sagt dagen började perfekt. Den har fortsatt bättre, kaffe med lilla syster. Snart kommer två fantastiska tjejer hit, vi ska laga lite mat och denna dag kommer att avsutas som bäst. Kort sagt, bra bättre bäst! Jag hoppar franskan, inte så laddad. Konsentrerar mig på org. och ledarskap, mina balklänningar och att hitta mig själv. Jag ska bli en livs njutare, långa promenader när solen skiner. Långa kvällar och sena mornar. Massa koppar te och bra böcker. Jag bearbetar min "åldersångest", igår insåg jag att det är nio årsen jag tog hål i naveln! Shiiit, så nu var jag tillbaka igen!! Haha skratta inte åt mig, jag är jätte seriös! Men kameran är laddad och tre snygga tjejer ska göra storstan, det kommer att bli massa bilder här snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0