091018

Luften har gått ur mig. Jag är så fruktansvärt ledsen, jag kämpar och kämpar för allt vad jag kan. Men nog fasen så ska någon komma och förstöra hela tiden, mitt torn rasar och jag bygger upp det om och om igen. Jag är så trött, fysiskt och psykiskt. Det var ju sista dagen på jobbet ifredags, det sög rätt hårt. Men kvällen blev fantastisk, lördagen började med solsken. Solen fortsatte stråla, tre snygga tjejer rullade mot den stora staden. Tre snygga tjejer chekade in, duschade, blev snyggare. Vinglasen fylldes till bredden om och om igen. Italiensk mat fylde våra skvalpiga magar sen var det årest förfest! Ladies night, helt amasing! Massa halv dåliga låtar som man kan utan och innan. Snygga killar som dansade, roliga skämt och fantastiska sångare. Jag har ont i halsen idag! Två timmar flög iväg och sen bytte vi spårvagn efter spårvagn, det klickade om oss. Nya bekantskaper, nya insikter. Jätte trevligt, natten var ung och vi var hemma vid 0400. För få sovtimmar senare åt tre trötta tjejer frukost, chekade ut. Strosade bort till ett cafe, hamnade i någon slags koma. Vi reste oss upp och tog bestämda steg upp på "skansen" något. Hur vackert som helst, hela staden såg man. Nedgången gick på ben som skakade som aldrig förr. Hjärtat slog hårt och jag fokuserade på ett par stövlar framför mig. Jag har så sjuk svindel! Vi pakade in oss i bilen, rullade åt fel håll på e20, hihi det löste sig ändå! Ett par minuter senare hade jag förträngt allt fantastiskt som jag varit med om. Luften gick ur mig. Jag vill inte orka bry mig, men sanningen är den att jag gör det. Jag är sådan som människa. Nu fokuserar jag åter igen på studierna, en bonus till min när jag är klar är att jag ska ta ett varmt bad. Tända ljus överallt och sen ska jag njuta av min söndagskväll. Halv bra film på tv:n och en stor kopp te i handen!


Kommentarer
Postat av: karolina aronsson

vad är det som felar vännen?

2009-10-18 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0