091021

Jag har inte riktigt hunnit känna efter hur det är att vara arbetslös än, många järn i elden just nu! Upp riktigt tidigt imorse för att i sista minuten få återbud, suck! Jag som trivdes så bra i sängen när klockan ringde! Men jag är ju inte den som inte kan somna om! En mysig men livsfarlig tur på staden med en vän, varning gå inte in på kappahl! Hur mycket fint som helst, frågan är om man har råd att unna sig något? Jag får klura på den ett tag tror jag! Imorgon ska jag köpa mönsterpapper, sen blir det till att börja med klänniing numer ett! Skojjsigt, ser fram emot detta trots att det innebär massvis med jobb!

Så här ser grunden ut för klänning nummer ett , lite justeringar har gjorts för att den ska passa min kund!

http://www.reviewjournal.com/lvrj_home/2003/May-06-Tue-2003/photos/lopez.jpg


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Jag undrar hur de går med grejerna till Lea. Hinner du inte så har jag lånat mammas symaskin <3 Ska sy gardiner till Leas rum... Intressant:S Promenad imorgon vid två?? Vi kommer till dig. kramar

2009-10-21 @ 18:21:42
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0