091022

Jag ska försöka att bjuda på mer bilder, men det är lite svårt att fota min handelserika dag. Så fort jag har att göra känns allt bra, jag trivs liksom. Men så fort man blir ensam är det riktigt jobbigt. Det är faktiskt riktigt energi krävande. Snart är det helt, so what liksom, ingen skillnad. Ne det ska bli kul med helg, kanske inte imorgon men på lördag. Fika med lite kompisar från skoltiden, mäta lite på tjej nummer två och sist men inte minst firar vi en bästa vän! Te, choklad, lite frukt och film. Kan inte bli bättre! Mega mys! Imorgon tar jag nog cykeln till den farliga affären och unnar mig lite. Materiell lycka är fantastiskt! Sen gick a-kassan igenom idag så jag blir inte helt utan pengar fram över. Det ska bli kul att rulla ut pappret på bordet och börja skapa skönhet imorgon, att måla mönster är otroligt tillfredställande på den kreativa sidan!

Kommentarer
Postat av: karolina aronsson

Nej nu blir jag avis! Vill också köpa hela den farliga affären juh! =O)

kram!

2009-10-23 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0