091029

Inga ben är brutna! Idag har jag åkt skridskor med lilla syster. Det var grymt kul, får absolut bli fler gånger. Inte för att jag kan mer än att typ åka rakt fram, men man borde ju kunna bli bättre! Mer aktiviteter till folket! Hur svårt kan det vara att hitta på saker att göra. Nu ska jag tänka längre för att få ut så mycket som möjligt av dagarna. Ut i den friska luften, det känns jätte bra i kroppen när man varit ute och rört på sig. Ikväll blir det en kvällspromenad med en vän, skönt och otroligt efterlängtat!





Passade på att fika med sötnosarna lite, de växer så det knakar! vilket fantastiskt samspel mellan två så små varelser. Jätte kul att se! Det är absolut sant att det finns ett speciellt band mellan tvillingar, jätte kul att se dem. Deras kusiner var där också, dem har jag inte sett på år och dar. De kände inte igen mig, vilket är förstårligt!

Nu ska jag ta fram böckerna lite och se om man kan l´bli lite smartare!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Rullskidor låter kul. Har inte åkt på mina inlines nått på senaste tiden... sakar det lite. men men, kanske blir lite mer sen när vi bor i Källby. Då måste man ju färdas för att ta sig någonstans, till skillnad från nu :-D

2009-10-30 @ 13:55:53
URL: http://www.jsight.net
Postat av: Linda

Hallo.. härligt att läsa att du o din syster har en så bra relation till varandra. ha en bra helg. kramar

2009-10-30 @ 14:21:46
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0