090901-2

Kvällen har urartat sig riktigt bra, kaffe mys. Skönt småprat, inga krav. Nu var det kväll igen, jag drar ut på läggdags proseduren. Ett tips om att läsa lite innan man släcker lampan lockar, skulle kanske börjat lite tidigare. Klockan ringer nästan oförskämt tidig imorgon, måste ta en dusch. Orka. I natt flyger min mor till soligare breddgrader, jag är bara lite avis. En mysig weekend skulle räcka för mig. Men hennes sköna stunder i solen innebär bilåkande ut till landet för att ta hand om katterna. Det är väl inte mer än rätt när halva styrkan är mina. Fy vad jag saknar dem, även om de knör och "bits" på natten. Det är sjukt vad kärlek man kan få genom dem!

På torsdag blir det campus som gäller, jag har blivit riktigt inspererad idag. Plugga lite, för heltid är nog inget för mig. När jag hörde två tjocka böcker och en stencil. Plus muntlig redovisning men diskussion så, hmm ne inget för mig. En kvarts farts kurs är nog mer lagon. Lite uppvärmning för hjärnan liksom. Det känns lite som om den skrumpnat lite, det är väl åldern! Hehe.


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter spännande för er båda. Hoppas vi synes snart. kramar

2009-09-02 @ 06:37:36
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-02 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0