090901

Då var månadens första arbetsdag av klarad. Min första på väldigt länge, jag hoppade upp när klockan ringde! Äntligen! Det var så skönt att komma igång igen, känna att man gör något vettigt. Komma upp och få rutiner. Det har dock inte gått riktigt så smärtfritt som man kunde hoppats, but I'll live! Nu har jag samlat krafter en bra stund och känner att imorgon kan det bara bli bättre! Jag är dock lite orolig, det viskades lite på högre höjder. Men det är ingen idé att tänka på det! Jag vet nog allt på torsdag morgon om det ens är något att veta! Lösa spekulationer från skvaller sugna är så där trovärdigt.

Hade jätte svårt att somna igår, jag lovar att det är något fel innanför pannbenet. Den bara inte kan slappna av, 320km/h hela tiden. Analycera och analycera. Vrida och vända på minsta lilla oviktig fråga. Små undertoner, oseriösa medelanden. Vänners kommentarer, högar av påsar. Onödiga handingar. You name it! Allt, helt sjukt. Helt onödiga saker, som imorgon måste jag ta med mig ett par extra sockar.....och så en hel novell om varför, vart de ligger osv. Lite udda, jag vet ;)

Det nalkas kaffe snart, lovely! Skulle så gärna gå en promenad men det funkar nog inte. Något annat jag vill är att se BECK! I Love it! Jag missade ju Harry Potter, jätte tråkigt. Sett alla andra på bio, men men dagens I-landsproblem. Patetiskt nästan. Gud vad ironisk och negativ jag är idag. Jag känner mig som en tonåring, pratade med mamma förut, mormor här om dagen och "bara, GUD vad jobbiga dom är lixom!!" Hmrf kan det bero på skiten jag stoppat i mig de tio dagarna tro? Andas!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mitten delen får du gärna berätta mera om nån dag..

2009-09-01 @ 20:14:42
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0