090902-2

Nu blev kl sådär sent igen, men av någon konstig anledning så känner jag mig väldigt mycket lugnare och tror att jag kommer somna fort! Jag hoppade kvälls duschen, luktar för gott för det! haha! Imorgon händer det grejjor! Styrelsemöte på frukosten, en intensiv jobbdag och ett avslut på campus! Någon stans där emellan ska jag även ta hand om kissarna och träffa en vän eller två om man har tur! Just för tillfället har jag bitit mig i läppen för att inte slå någon i huset. En uppenbart manupilativ person som sovit här för många gånger. Några vet nog vad jag menar, big sister is mad! Men man lär väl av sina misstag! En annan sak är att det är lite tråkigt att blogga utan inspirerande bilder, får nog klicka hem en kamera snart. En rosa! Men nya livs upptäckter är svårt att fota, insikter och liknande. Jag utvecklas otroligt mycket känner jag, på alla plan. Natti natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0