090902

Jag kan inte ens räkna alla gånger som jag skrivit dagensdatum, papper, papper och lite mera papper. Jag får ju sysselsätta mig med det som inte kräver allt för mycket av min fot. Just nu sitter jag med ett papper från försökringskassan, rena arabiskan! jo men lite trög man känner sig, femtio minuter senare och fortfarande ööööööh? Får nog ta med pappret till jobbet imorgon, fråga någon som vet! Snart rullar bilen ut till katterna, mys! Emma förljer med, passa på att dricka lite kaffe! Jag tror att kvällen bjuder på ett minder äventyr också, hihi. Nyfikna?! Jag är lite inne i en jag kan visst själv fras nu. Men snart får jag nog be om hjälp, bara försöka lite själv till. Jag är sjukt teknisk igentligen, bara jag får försöka! Ett par samtal och sen kan jag nog fixa resten själv! Som det ska vara! Ne nu får jag nog snygga till mig lite!


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

@)-´--.--

2009-09-02 @ 20:05:46
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0