090905-2

Det är helt sanslöst hur trött man kan vara, det går inte i många knop ikväll. Konstigt nog kunde jag inte somna förut, never hapend before. Känner mig lite halv kass, proppen har nog hostat lite på mig. Morr på henne, men vad kan inte lite sömn och ett par ipren göra! Jag hade ett oväntat och långt samtal inatt, om allt och inget. Kul faktiskt, fast man kan nog säga att jag förmodligen inte har samma avikter. En god vän, absolut! Men no more från mig i alla fall. Jag håller på att fila lite på framtiden, jag är sjukt sugen på att åka bort ett tag. Prata engelska, sola, bada och sova! Något annat jag är väldigt sugen på är riktigt god mat, en mysig servering med tre rätters.

Något som känns lite jobbigt är att mormor tror att min stora kisse inte riktigt mår som han ska. Hon ringde för en stundsen, jag ska åka ut imorgon och kolla läget. Förmodligen är hon lite kännslig och min älskling är otroligt egen. Han gör bara som han vill och det är förmodligen så att mormor inte passade som sällskap. När jag var där härom dagen så kom han skuttande och mjauade som bara den! Hihi min lilla älskling! Det är känns faktiskt jätte bra att det inte var någon som kunde ta han, how could I´ll live whitout him! Nu är det bara tio dagar kvar tills jag får min lägenhet, finely! Det har förhoppnigs vis hänt en hel det kul tills dess! Veckan som kommer har endel att erbjuda!

Imorgon blir det lite fika, jag har endel andra önske mål men man får väl se vad som händer! Jag kanske inte ens kommer ur sängen, det känns lite snurrigt nu. Måste nog ut och ta lite frisk luft, ha det bra! Och krya på mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0