090910

jag hade med kameran i går, världens utsikt från rummet! Men jag orkar inte ta fram sladden! haha! Jag är trött som få, men det är helt sanslöst vad jag har lärt mig! Väldigt skönt med fredag imorgon! Hoppas att det är lungt på jobbet, inte så trovärdigt men ändå! Jag har precis färgat håret, helt spontant. Emma kom förbi efter jobbet med alla burkar och började blanda. Det blev mörklila! Kanon fint, I love it! Det förra var fint men kände mig inte riktigt bekväm i det! Kul att bli lite fin inför helgen! Jag har dessutom fräshat upp mina kunskaper om den katolska tron, tro det eller ej! Men lilla syster har prov imorgon, jag var faktiskt mycket bättre än jag trott! Dessutom borde jag tydligen bli lärare! Skoj! Men jag orkar nog inte plugga. Men det är kul att höra att man är pedagogisk i utlärandet! Hon kommer få MVG jag lovar! Jag måste ta tag i mitt pluggande, jag hittar verkligen inte på hemsidan. Webbkurs är inget för mig tror jag, fick dessutom en riktigt tung uppgift på fack utbilningen. Knappt fyra veckor kvar, jobbich. Nu ska ag sova gott i en jätte skön säng!


Kommentarer
Postat av: karolina aronsson

jag tfof du skulle bli en jättemysig fröken! =)

2009-09-14 @ 06:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0