090913

Jag har varit riktigt flitig den här helgen, det kan väl kanske bero på att man fick en tankeställare i lördagsmorse. Det är nästan pinsamt vad man fursummar tiden, absolut att man ska vila men det finns gränser. Så med nya insikter, nya kännslor och en gammal tradition så fick jag tag i gardiner. Eller rättare sagt tyg, nu är det snart färdiga gardiner. Bara upp lägget kvar men det får vänta tills jag är på plats. Gud vad jag längtar! Tidsoptimisten i mig har nog varit lite för tydlig, jag räknar nu mera med att kunna börja flytta på fredag. Så min helg är planerad! Bära, plocka, spika, borra, fålla, njuta, plocka, handla, kaffe, plocka, spika, kaffe och njuta!




Vardagsrummet






Köket






Hallen




Ja det här tror jag blir kanon! Det ligger otroligt mycket arbete ibakom dem! Ett par timmar i går och idag. Men bra blir det! Nästan oförskämmt bra! Hihi, själv gó jag ?? nee! Jag har lärt mig det av en kompis! Denna vecka kommer som sagt bli mer än fullspäckad! Jag ska nog hålla mig lugn på andra plan, man måste hinna med sig själv först!


Kommentarer
Postat av: Linda

HALLOOO. Hjälpa oss med gardiner sen :)??

Flytthjälp?? Ha en underbar MÅNDAG.. Kramar

2009-09-14 @ 07:23:45
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0