090920-2

Nu är jag helt slut! Jag skulle behöva helkropps massage och många timmars sömn! Det sista får jag försöka med snart! Men idag har flytt lasset gått, jag sover ej i lägenheten. Det är kaos! Trotts att jag och mina underbara vänner slitit som djur hela dagen! Imorgon blir det till att borra, storhandla och plocka plocka plocka!

Jag ska ta på mig min stål dräckt imorgon och gå till mitt fantastiska jobb, de sista dagarna som är kvar nu. jag hoppas att två på min avdelning får nya jobb som de vill ha så jag får stanna kvar. Men givetvis kikar jag på andra alternativ, plugga kanske? Resturang extra jobb finns ju alltid, men på något sätt känns det som jag är klar på den avdelningen. Jaja det kommer nog att lösa sig, fortsätt simma.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Kramar

2009-09-21 @ 07:33:08
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0