090922

Nu slocknar jag nästan, helt slut! Fixa fixa fixa! Nu vill jag inte mer, inte just nu iaf. Trotts att jag börjar två imorgon får det bli tidig säng gång! Det kommer ett bild maraton lägre ner! Men imorgon står gardin uppläggning, lunch och sen jobb på schemat. Min stål dräckt fungerar så där men man är inte mer än mänsklig. Jag försöker tänka praktiskt, har anmält mig till högskolan till våren. Som tur är har jag nog en pendelkompis! ;) Ne fy jag orkar knappt tänka! Sängen!



Snillena spekulerar ;) Ne det är bara modevisning!




En fruktansvärd flytt olycka! :(





Godingen är redo för allt!







Köket!


Det fanns mer bilder men av hänsyn till mina tillsynes otroligt trötta
vänner som ser berusade ut så stannar de kvar i kameran!


Kommentarer
Postat av: Linda

TACK <3

2009-09-22 @ 20:42:54
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0