090925

Löning idag, väldigt kul för de flesta. Mindre kul för mig, tänk vad bra om man inte hade varit så klantig och brutit foten. Men det är lätt att vara efterklok. Jag längtar jätte mycket tills imorgon! Jag ska ha två efterlängtade nattgäster! Så imorgon ska jag på stan, fixa antennsladd, köpa frukost och lunch. Förhoppningsvis vila lite, dricka massa te och prata minnen. Hopp in i duschen och sen är det party! Kanon bra, inga jobbiga måsten bara mys!

På tal om mys, jag träffade en gammal klasskompis tidigare idag. Kanon kul! Jätte roligt att prata massa minnen, nya händelser och likheter i varandras liv. Det skulle inte dröja 3,5 år tills nästa gång lovade vi varandra!

Nu ska jag tillbaka till jobbet, lite kaffe paus var väldigt nödvändigt. Jag är helt flumm, man skulle nästan kunna tro att jag druckigt. Jag tappar saker och glömmer av vart jag skulle med proverna osv. Så på sätt och vis är det bra att det är första och sista gången jag jobbar så sent. Att stå i en bar för all del men inte sådant här viktigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har inte heller fått några pengar :( Måste vänta till måndag.... Inte lika trökigt som för dig. men de känns när några räkningar ska vara betalda imorgon..

2009-09-26 @ 12:50:42
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0