090930

Denna dag har varit otroligt skön hitills, sov lite lagom länge, snozade. Tog ett bad, fixade till sig och åt frukost framför en intervju med camilla läckberg. Hennes nya bok har jag svårt att slita ur händerna! Trotts att dagen gått på halv fart har jag ändå fixat till här hemma, damsuget, diskat och tagit toan. Fast så mycket mer yta har jag ju inte! Min höst som ser lite mörk och trist ut har fyllts ut av många ljuspungter. Snart är det ladies night, i slutet av november är det melissa horn i gbg och där i mellan är det en överaskning till en kompis! Man måste fokusera på det roliga i livet! Nu bär det av till jobbet, kvällar är inte det roligaste, ingen att prata med förutom på lunchen. Wii 30 min prat av typ sex timmars jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0