100212-2

En trött tjej sitter framför datorn, men jag har hunnit med massor idag. Jag har blivit riktigt imponerad av en kvinna med två otroligt söta fjortånmånaders töser. Att man får ihop allt? De är verkligen över allt, ur söta och idag fick jag busa. Mata och bära. Inte dåligt, sist fick jag kika på avstånd för att hålla ljudnivån nere! Jag tror att jag ska traska in i badrummet, lyssna på trallvänliga glad låtar och lägga i en inpackning. ( Om jag sover med det måste det ju vara jätte bra för håret! ) imorgon blir det shopping i staden där det alltid är sämre väder än hemma! Men affärer finns det ju! Jag måste nog spara lite, det verkar ju som om det blir utlandet i sensommar! Helt kanon, på onsdag blir det en kanon lösning på en kass vecka. Ute lunch med mr speciell, han jobbar kväll och helg. Sju dagar är lång tid, men lunch på mitt favorit ställe är ett bra alternativ! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0