100407

Ikväll tycker jag lite synd om mig själv, viste att det inte skulle bli som jag ville med en gång. Fast en månadsväntetid känns långt. Så nu är jag orangehårig. Hårband is the shiit. Dagens i-landsproblem, nästan lite pinsamt. Men syster ska ha stort tack för allt slit hon gjort idag! Stackarn fick jobba över en och en halv timme. Jag har inte gått och köpt välbehövligt godis, 25 minuter kvar. Borde lägga mig, så blir det nog. Imorgon kommer en blivande brud och syster hem på fika. Även tjej nummer två ska prova balkläningen, oj vad jag slitit med den. Kräsen liten dam så det är bara att hålla tummarna jätte hårt. En god natts sömn ska väl göra gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0