100418-2

Vilken söndag, jag är helt slut. Lite deppig också, men regler är regler. Min lilla älskling håller inte riktigt måtten, taskig päls. Det kan bero på att jag gjort lite fel när jag tvättade henne och att hon inte kommit igång med allt vuxen tjaffs. Jaja jag får prova igen när hon är ca tre år. Men vem ska jag lura med mig?! Lilla syster kommer nog aldrig sätta en fot på en kattutställning. Jag förstår henne, men jag vill ju ha ett cert på henne. Det kan vi nog klara med annan mat, bättre bad och ålder. Men jag har träffat massa trevliga människor, ni som tagit kort får gärna skicka dem. Jag och lilla syster smet iväg innan det var slut, riktigt seg. Ont i fötterna och trötta i bena. Stenhårt betonggolv. Men tack vare det fick jag en kopp hos farmor och längre tid med A.

Imorgon börjar stegtävlingen på jobbet, vi skall försöka gå 15000 steg/dag. Vi vill ju komma i mål först! Eller bland de första iaf. Jag har en fundering på om jag ska ha en liten "hälso-blogg" under denna månad. Får se hur det går, men det vore lite kul. Kanske lite peppande för er? Nu har jag iaf mumsat i mig resterna av chokladen vi hade med oss. Vardags lyx kallas det! Men jag ska nog sattsa på sommar 2010 nu. Det verkar som om det kommer hända endel i sommar. Men jag hoppas inte, utan väntar och ser vad som händer. Visst lyckas jag ganska bra att släppa mitt kontroll/planerar behov?!

Här kommer lite bilder från kattutställningen, helt utan tvekan goaste katten!



Inte här väl hon "stirriga" ögon? Jätte lugna och vackra!



Bästaste sällskapet, det tyckte nog Signe med!



Bedömninen som gick sådär..



Signe deppar i buren..


Kommentarer
Postat av: sara

dumma domare! signe är ju jättesöt och fin. inga stirriga ögon alls!



jag fick två fina bilder på er som jag gärna skickar över. vad har du för emailadress? :)



kramis!

2010-04-19 @ 07:56:30
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackars :/

2010-04-19 @ 08:54:00
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Ulrika Hellemar

Tycker att domaren kan stoppa upp sitt omdöme nånstans.. Din lilla katt är jättevacker och hon kommer att blomma ut i sinom tid :)

Kram!

2010-04-20 @ 16:03:48
URL: http://ulrikahellemar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0