100420

Trött är bara förnamnet, men nu kan man ju lägga sig! Idag har jag varit riktigt effektiv, massa nyttigt och roligt. Jag har bl a vunnit två kortspels omgångar! Prominerat och tränat. En otroligt snabb och skvaller-rik uppdataring på standen. Kvallitéts tid kallas det. Imrogon måste jag städa, kanske till och med en tvättmaskin. Tänk vad skönt det vore om man slapp sånt tråkigt, tiden räcker ju inte till ändå. I förmiddags låg jag fyra på stegtävlingen, vårat lag låg först. Hihi, kul! Lite press att hålla i sig nu bara. Mr A tyckte naturligt vis att man skulle ligga nr ett, oväntat! Men någon måtta får det vara.

Steg: 15976
Gym: 1 timma (7500steg)
Mat: 2*hemmalagat
Fika: Morotskaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0