100423

Det är mycket omkring mig nu, men nu har jag en liten stund över. Jag kämpar för att få ihop mina steg. Det är tuff konkurans! Jag ligger 8:a förtillfället, vi har gjort en deal i laget (som ligger tvåa, vi ska först!!) under helgen ska vi få ihop MINST 50 000 steg var, PUHH! Den som får minst får bjuda på fika! Vilket inte är ett jobbigt straff men ändå, vi ska ligga etta efter helgen. Och morgondagens aktiviteter kommer ju lämpligt! Yoga=2800/h, ridning=8400/h.

Igår fick jag ihop ca 17000 steg, inget gym och vad jag åt ska vi inte prata om, hehe!

Än så länge så har jag:

Steg: 11238
Gym: 7500
Mat: thai mat ute, resten kan vi glömma!

Dagen räknas inte till helgen, 25000 steg minst/dag. PUHH igen!

Nu ska jag in i duschen, snabba mig lite och iväg till A. Det blir rester från fikat igår och film! Jag måste nog packa lite inför imorgon, vill ju sova så länge som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0