100426

Bekanta rader vrålar i högtalarna, magen är mätt och jag har massa mera steg att gå. Jag kan ju inte bli klådd av 50+ are! Helt otroligt, jag tycker att jag går hela tiden. Men de kan ju inte sova en gång! Jaja, jag ligger 13 nu...får försöka att komma upp lite. Nu får jag göra ett ryck, det blir att åka och handla. Tjejmiddag på torstag! Skriva handlings lista innan skjutsen kommer.

Idag har jag fått ihop lite vuxen poäng, himla bra på att göra saker som jag int vill och sedan vara stolt över mig själv!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Tyvärr har han inte intagit den självmant. Hårklipparen drog ihop sig mitt på huvudet så de var bara att raka av :( Tur att de växer ut snart. :) Hoppas du har de bra. Kramar

2010-04-27 @ 08:32:10
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0