100607

Jag är inte mig själv men det märks nog, jag jobbar på det. Jag är inte närvarande, vissa säger att jag är dum. Vuxit i hårfärgen. Himla kul. Det är mycket innanför pannbenet. Men. En tung sten har farit bort. Jag ska börja plugga, reserv 80 och jag kom in! Jag är grym! Eller om jag hade tur, hus som hellst är det nog meningen. Jobbiga papper som ska fyllas i så att allt blir rätt. E-legitimatin, wtf!? CSN?! Jag får sova länge nu och lösa det med huvudet på skafft!

Jag är grym på luftgivär, bara så ni vet! Resterande i femkampen kan kvitta, hehe! Personal fest för tillfälligt anställda var på tapetern ikväll. 25 stycken blivande/pågående/nyexaminerade ungdommar hade riktigt trevligt. Ett par intresanta diskussioner. Planer som sabbades och gamla minnen som jag elakt drog upp. Jag har insett att jag faktiskt har en riktigt bra kill kompis. Jag kan bli mer nostalgisk men jag avstår. Det är inte många dagar kvar på jobbet, känns overkligt.

Sov så gott! Imrogon blir det kent i gbg efter lite kvalitets tid med <3


Kommentarer
Postat av: Linda

DUM?? VA?? NO WAY!! Bara så du vet är du en av de smartaste ja vet. Huvudet på skaft och ALLTID en bra vän <3

2010-08-07 @ 19:31:11
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-08-10 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0