100801

Kubbturnering 2010 är avklarad. Jag är väldigt glad att jag fick vara med, det gick över förväntan. Väldigt trevligt, det är lite intressant med små samhällen. Det blir väldigt familjärt. Jaha så det är du som är Monica?! Inte för att de behövde fråga, det var väl bara ett nytt ansikte. Haha lite små charmigt måste jag säga. Mysiga samtal, nya bekantskaper, nya planer. Sömnen har väl vart bättre, men jag har njutit av varenda sekund. Det är så otroligt härligt att se så förändringarna. Vi letade kantareller, men det var någon som hunnit före. Tråkigt. Men det är så mysigt i skogen, jag och mamma tog femman nyss. Helt genomsvettig. Dagen-efter-motion = Jätte jobbigt. Det är inte ofta tröjan byter färg. Duscha och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0