100822

Det finns en härlig kännsla inom mig nu, jag trallar omkring för trött för att orka. Men det är inte besvärligt över huvudtaget, det sköter sig själv. Gårdagens kräftskiva var riktigt lyckad. Men det känns idag. Vi kom väl i säng lite efter fyra, då satt två hårdingar kvar och lyssnade på dålig musik så det nästan skakade i rutorna. En hård och knarrig säng var helt underbar. En doft av trygghet och lugn. Jag ler. För få timmar senare ropade magen på mat, det blev bara lite mat. Alvedon och kantarell rensning. Efter fantastisk grillmat vaknade jag till liv. Kvällen avslutades med kaffe och glass hos bäste mormor och morfar. Om han bara visste vad jag ska göra på torsdag så skulle han låsa in mig på obestämd tid. Jag är så sjukt nervös! Pirr i magen, hoppas på bra väder så vi slipper flytta fram det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0