100826

Nu har jag varit med om det förmodligen häftigaste man kan!

Klockan ringde, en utsövd Monica gjorde iordning sig. Tog sig ner till bilen. -Har du med biljetterna? Fasen, springer upp! Fem minuter sent anländer vi till första stoppet. Nervös? Nja inte så faktiskt. Tio minuter senare är vi på andra stoppet. En helt super hysterisk dam springer omkring med linserna felvända, -Jag ser ju inte! Men hon var inte nervös, påstogs det! Ett snabbt stopp till och halv elva anländer vi till flygplattsen!

Spännande, pirret gick i långa intervaller. Vilka hoppar när?! Ok, vi är näst först, eller näst sist hur man nu ser det. Toaletten ropar. Dax att byta om! Femton min till första gruppen! PIRR I MAGEN!

Tyvärr så leker militärerna krig, vi kanske inte kan hoppa idag. FAN!
Nervösiteten försvann, irriterad! Efter någon timme så är det fart igen, första gruppen åker upp. De kommer ner, vi går bort. Inget nervös, overkligt.

Vi åker upp, väldigt vackert landskap i Sverige. Hoppar upp i knät, blir fastspänd. Svårt att andas, men den sitter ju ordentligt iaf! 4000m upp. Dörren öppnas, en efter en försvinner. Helt borta verkligen. S hamnar i dörren, vips så är de borta. Inget nervös än.

Min tur! Shiiiit vad högt! Jag hänger utanför planet, med hopparen sitter i dörren. Fasen vad högt, det här är ju idiotiskt! Och vips så gör vi några volter i luften, 200km mot marken. Det blåser riktigt mycket. Kan inte andas! Munnen fladdrar! Häftigt! Vackert! Otäckt!

Ett kraftigt ryck, ett par sängar och lite guppigt. Nu svävar vi, armarna ut. Skit härligt! Vackert! Otroligt! Jag är grym! Fem minuters svävande väntar. Små prat på si sådär 1500 m. Nu leker vi lite! Pirr i magen, g-krafterna känns. Jag skriker av allt killande i magen. Går det bra? JA!! Där är din kompis! Häftigt!

Nu närmar vi oss marken, ska jag fälla upp bena?! Nje kommer jag på, människorna är ju bara tre centimeter. Jag njuter lite till! Nu var det dax, upp med bena. Där är ju S, hennes fallskärm attakerar. Jag täcker ansiktet och skriker till lite. Mest skratt.

Nu hade jag mark under rumpan och en jäkla massa rep till höger och vänster från S fallskärm. Trassel,trassel och massa skratt. Jag är loss! Nu var det bara resten att trassla loss. Vi möts av blixtrar, känner oss som hjältar! Typ som austronauter som räddat jorden, sett för mycket film? Jag ne, det tror jag inte! Fasen vad kul!

Jag är fortfarande uppe ivarv, men är samtidigt helt slut. Ska däcka i sängen, kommer nog att sova riktigt skönt! Imorogn är det sista dagen som "slam-monica" företaget har köpt tårta! Mums! Lör-Mån ledigt, sen är jag riktigt nervös på tisdag!



Här är A, mer bilder kommer när jag fått dem!


Kommentarer
Postat av: Daniel J

Låter skit kul det där =)

Fallskärm är nått jag alltid velat göra, så får nog bli av nån gång =)

Ses den 4 sept!

2010-08-27 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0