101203

Nu var det bra längesen, men det gör inget. Jag trivs med livet som rullar på i bra fart. Det är fältstudievecka, jag kriver för fullt och passar på att jobba! Vi har fixat lite här hemma, lite tavlor och sånt! Det blev jätte bra! Det kommer förmodligen upp julsaker i helgen, jag är så sugen! dessutom så längtar jag så fruktansvärt till våren när det nya året börjar så det kommer åka ner snabbare än kvickt! Passa på när man vill och trivs med det! Jag mår bra nu, det är skönt att få jobba hemmifrån. Julklapparna är nästan klara och jag försöker flirta till mig en tur till överby på söndag! Imorgon är det dags att fixa till frisyren hoc systeryster! Ska bli skönt, det är behövligt!

Jag har suckat över dryga åsikter, små lett över auktoritet, myst med de finaste och njutit av ett fint hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0