101208

Nu har jag ett arbete avklarat, klapp på axeln till mig. et ska granskas kritiskt av mig imorgon och en sista gång på fredag innan inlämning. Men det känns riktigt skönt, vad ska man hitta på imorgon tro? Kanske tomta lite, som jag skulle gjort i helgen. Fixa lite mer julgodis tro? Ne det är nog bäst att vänta till man kan bjuda bort det. Ta hand om all tvätt, rooooligt eller inte. Jag ska iaf lägga mig med en lättare ångest, vakna av att finaste väcker mig förtidigt, ångesten kommer att öka. Blodtrycket kommer enlig förväntan vara för högt, jag påverkas lättare än andra människor sägs det. Traska hemmåt, somna stolt i soffan. Prova på ett nytt pass med M. Lite fix och trix. Fika men en höggravid förebild och bästa vän. Och sist men absolut inte min så ska bikinin på, ett par sekunders ill frysande, sen är det bara att njuta av en utomhus-spa-tunna. Varmt och skönt. Trevligt sällskap, vin och härliga massagestrålar i ryggen. Helt plötsligt kanske jag inte hade så mycket tid över som jag trott. Jaja jag får väl skjuta på det tills fredag då jag inte har något planerat mer än att jag dissar allt som inte har med Idol final att göra!

Jag har sen i går kväll haft taggarna utåt, det ska inte droppa in smält snö. Jag vill inte det och mina höganäs skålar har ett mycket bättre användnings område än att fånga upp vattnet. Söta morfar gav mig lite tips för mitt kommande samtal. det jobbigaste är att jag inte vill att deras fastighet ska bli skadad, blir lite trött när de inte verkar bry sig om det. Men men vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0