101218

I dag är dagen då jag knallat runt i skogen och letat gran. Första gången i mitt minne, mamma hävdade att vi varit ute när jag var liten. Men jag vet bestämt att vi alltid haft plastgran! (hehe vem vet bäst tro?!) Hur som hellst det var jätte mysigt! Skogsgubben som jag inte träffat på länge var ett kärt återseende! Jag ska få laga mat i ett stort...vad det nu heter. Ni vet Morberg brukar laga mat i ett gigantiskt fat över öppen eld. Det är det jag ska få göra i vår! Fantastiskt! Jag längtar så, ooo det är så spännande. Laga mat i skogen, jag njuter av tanken!





Jag har pysslat lite också!





Är väldigt nöjd! Nu blir det av att fira lite jul med fadderbarnet mfl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0