101221

Energi önskas, ekonomisk kunskap önskas. Tomten läser du detta?! Hehe får väl se, dagens ekonomiföreläsning gav mig dåligt självförtroende. Fy fasen för siffror. Den som säger att de är logiskt är korkad. En hel klass av blivande hälsovetare såg ut som frågetecken. Stackars lärare, ingen fattade uppgiften och alla hade olika svar. Kan berott på att vi tolkade frågan på olika sätt. Jag vill kunna, jag vill det så mycket. Men varför ser jag inte logiken i det? Jag tror mig fatta, men så är det tok fel ändå. Huhuu, jag väntar på min matte guru, när kommer du? En som öppnar upp det liksom, får mig att förstå och kanske till och med uppskatta det!

Det blir nog box ikväll, tjohoo! Min box kompis är och åker skidor, men jag fick ett uppmuntrande sms från en annan tid. En tid som hade sina fördelar, läs väldigt få. Imorgon får jag fin besök, vad ska man hitta på att bjuda på tro?! Clementiner! Redan trött på allt sött och fett. Hur ska det gå på torsdag och fredag? (och alla andra dagar det närmaste efter!) Jag är lite nervös inför imorgon, det är en hemlis, bra det för så kan jag "banga"!

Gårdagen var slapp, väldigt slapp. Jag tvättade och klistrade in foton i ett album, det blev riktigt bra! Fick mig lite kvällsmat av P, en snabb pratstund med lilla syster och pappsen med! Tänk om man hade lite mer tid på dygnet!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommer ihåg ekonomin på universitetet... Eller gör jag det? vänta nu.... nej... det va inte min starka sida heller :-D

2010-12-22 @ 00:15:17
URL: http://www.jdsight.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0