100209

Nu har det snart snöat hela dagen, mysigt! Jag njuter faktiskt, lite halt att gå men snart borde de ju ploga. Jag hoppas att det förbli lite halv kallt så att när våren äntligen kommer så får den stanna. Det kan smälta bort och inte komma förän sent i höst igen. På tal om något helt annat, jag är så sugen på typ choklad eller didistivekex eller semla. Hmm mycket skulle passa nu, hoppas att viljan att stå emot är starkast. Vill ju inte bryta min så bra trend, ååh jag har apelsin kom jag på! Mums, ha det så bra!



En trio som förensdes i helgen, riktigt kul. Vad mycket det fanns att prata om,
innom kort ska vi nog till gbg och har vi tur ska vi på P!NK !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0