100226

Vilken fredag, har ni tänkt på hur många bra människor det finns?! Nu har jag druckigt lite för mycket för att skriva här, men her it goes! Hehe ne så illa är det inte. Väldigt händelserik dag, till det bättre. NU blev det ny dag visst! Jag har erkänt något, jag har fått reda på en hemlis, jag har blivit glad, jag har gjort strike, jag har hälsat på så otroligt många månniskor som jag inte pratat med på jätte länge, jag har blivit bjuden på drinkar, jag har precis insett att jag har många mer kompisar än jag trodde (tack), jag väntar på att knalla ut igen!

Min skjorta som ropade på mig i affären sitter precis som den ska, jag skulle inte handla. Men så bra det blev ändå! Kan man ha den imorgon oxå? Det blir nog så! Skönt att vara fin och trivas som bara den! Trotts för mycket mat på harrys after work, mmmmm mätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0