100103

tre dagar in på det nya året, inte bloggat på länge. Saknar inspiration till det, eller så är det tiden? Jag har haft en kanon jul och riktigt bra nyårsafton/nyårsdag. Längesen jag jag fortsatte festen efter tolvslaget. Det visade sig sagen efter, trött som ett as. Men det var inga fel med att ligga kvar i sängen tills sena eftermiddagen. Snarare tvärt om! Men jag känner mig aningen ur fas. Så ni får ha lite överseende med mig nu, vintern tar sakta kål på mig. Det kommer väl senare eftersom det är väldigt fint med snön, ljusare. Men om ett par månader kommer jag att blomsrta ut i takt med krokus och vitsippor! Iklädd mina nya träningskläder ska jag haltande halka bort till gymmet! GÖTT! Ikväll blir det taco´s hemma hos mamma, formellpresentation. hehe!

BTW min dröm i natt var inte att leka med, när man inte vet om man ska skratta eller gråta är det jobbigt! Haha ne jag skrattar nog, det var ju bara en dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0