100110

Jag hade nog en av mina top tio bästa dagar igår. Jag vaknade lagom innan klockan ringde, tog det lagom lugnt med morgon fixandet. Träffade världens bästa farmor på torget, det var lagom kallt, lagom mycket folk och jätte mysigt. Vi kikade på bebiskläder, hon köpte lite och lika så jag. En snabb kopp kaffe hos en halv sjuk kompis, välbehövligt. Jag tog en vild chansning och knallade bort med de ny inköpta bebiskläderna. Jag hade tur. Efter yttligare massa kaffe och fika hade jag fåte en regäl dos med självförtroende. Nya insikter och ett allmänt välbehag. Kvällen spenderades hos plastis, god mat, vin och massa skit snack. Mitt i den bitande vinter kylan knallade jag från henne. Under många timmar hade jag otroligt roligt på andra sidan staden. Det blev absolut grädden på moset, mycket ärligt prat och allmänt oviktiga saker. Massa kärlek, det fullkomligt strålade ut. Jag sitter fortfarande och myser av bara tanken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0