100111

Nu är jag vaken på rent vres, det går nog inte förklara hur trött jag är. Någon form av vitamin brist? Järn kanske, har något svagt minne av att man kan bli trött av det. Jaja en god natts sömn borde göra susen, om man får en. Jag små ler lite fånigt, små egenheter som biter sig fast. En otroligt givande promenad med lilla syster förut. Vi pratade väldigt öppet utan att märka att det gick två bekanta till henne bakom oss. Vi fnittrade och jag skämdes som om jag varit 14 igen! Genom frusen våldgästade jag en kompis, fem min catch-up är allt som behövs ibland! På tal om något annat, mitt godis sug har varit borta riktigt länge. Fantastiskt! När jag blivit bjuden på fika så stod det nästan upp i halsen, för sött. Att jag skulle säga så trodde jag aldrig. Men ikväll var jag lite små sugen, så lite choklad fick det bli. Men inte så gott som det borde varit. Men jag gråter inte, socker beroende är det sista man vill va. Imorgon får det bli gymmet igen, ses laga massa mat lådor. Orkade inte idag, det räckte med LL, katalogblädder med mamma och så promenaden förståss! Nattinatt! Nu fortsätter jag in i dimman, fem minuters bloggande får duga som socialt uppvisande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0